Welkom bij de Ouderen Ontmoetings- of Contactmiddagen!

De Ouderen Ontmoetingsmiddagen zijn er voor hen die 60 jaar en ouder zijn. Tijdens de middagen ontmoeten we elkaar en zijn we als ouderen 'onder elkaar'.

Zo ervaren we een stukje gemeenschap. In de bijeenkomsten willen we samen zingen en luisteren we naar een korte meditatie, zodat we ook innerlijk gevoed mogen worden. Naast de onderlinge ontmoeting wordt er in een klankbeeld een onderwerp voor u gepresenteerd. In het komende seizoen willen we een Bijbels- en een algemeen onderwerp elkaar af laten wisselen.

Wat binnen de ontmoeting niet zal ontbreken zijn de Kerst- en Paasviering met aansluitend een gezamenlijke broodmaaltijd.

Alle middagen worden op woensdag in ‘de Ark’ gehouden. De koffie en thee staan voor u klaar. Vervoer hoeft geen probleem te zijn als u moeilijk kunt lopen. Neemt gerust contact op als u vervoer nodig heeft. We zien uit naar uw komst. Zie ook de Kerkklanken voor meer informatie.

Waar: 'de Ark'

Wanneer: