De band MORE nodigt u online uit voor de Christmas Singing op 24 december 2021

Toen in mei 2020 in Minneapolis de zwarte man George Floyd om het leven kwam door politie-geweld ontstond er een wereldwijde verontwaardiging. Dat leidde tot een beweging die zich tooide met de kreet “black lives matter!”. Enerzijds een beweging tegen racisme, maar anderzijds een oproep aan de gekleurde mens om zijn eigen waarde te onderstrepen en trots te zijn op zijn/haar afkomst.

De Christmas Singing 2021 gebruikt hetzelfde woord voor het gekozen thema. We willen daarbij vooral de betekenis van Kerstfeest onderstrepen. Meer nog, de betekenis van Jezus Christus voor ons leven.

In de loop van eeuwen hebben dichters en componisten precies deze overtuiging gehad toen ze de liederen schreven die we nu mogen zingen. We zien ernaar uit om een programma op te nemen op vrijdag 24 december 2021 rondom deze liederen.

De band MORE maakt muziek en zingt over de bijzondere betekenis van het kerstfeest in de prachtige Grote Kerk van Schoonhoven. Centraal staat het thema ‘Christ(mas) matters’.

Het programma wordt opgenomen en zal online te volgen zijn op 24 december om 20.00 uur en zal maximaal drie kwartier duren.

Geniet met ons mee en beleef deze unieke kerstavond online via m.youtube.com/channel/UCfHh9-WdVPbXgqPvkwCucMA

There is MORE in ev’ry song we sing.

// 24 december 2021 // Grote Kerk Schoonhoven // Opname om 20.00 uur via YouTube

Kijk mee!

Dienstenrooster