Wie zoekt, die vindt! Staat (jo)uw vraag er niet bij? Gebruik de zoekfunctie en anders het contactformulier om je vraag te stellen.

Ik wil graag adverteren in het kerkblad, kan dat?
Ja hoor, neem daarvoor contact op Marianne Verheuvel om de mogelijkheden en tarieven te bespreken.

Is het mogelijk om de kerktoren te beklimmen?
De kerktoren is niet van onze geloofsgemeenschap, maar van de gemeente Krimpenerwaard. Zij gaan over de openstelling van de toren. In principe is de toren te beklimmen tijdens jaarlijks terugkerende grote evenementen. Voor informatie dient u contact op te nemen met de gemeente Krimpenerwaard (telefoonnummer: 14-0182)

Kan ik als toerist de kerk bekijken?
In de zomerperiode is de kerk op woensdag- en zaterdagmiddag geopend voor bezoek van 14:00 uur tot 17:00 uur. Iedereen is welkom om het gebouw te bezichtigen. Ook het orgel wordt bespeeld.

Ook tijdens de Nationale Zilverdag (Tweede Pinksterdag), Open Monumentendag (tweede zaterdag in september) en Bartholomeüsdag (laatste zaterdag in september) is de kerk open van 10:00 uur tot 17:00 uur. Op aanvraag kan ook op andere tijdstippen een rondleiding worden verzorgd. Neem daarvoor contact op met dhr. J. (Hans) Bleijenberg (telefoonnummer: 0182-385849)

Wordt de kerk verhuurd?
Zeker! Heb je interesse? Meer informatie rondom verhuur vind je hier.

Dienstenrooster

Bekijk alle diensten