De Stichting Voedselbank IJssel en Lek voorziet wekelijks tientallen adressen van een levensmiddelenpakket.

Alleen mensen die aantoonbaar te weinig geld overhouden voor hun dagelijkse boodschappen, komen voor zo'n pakket in aanmerking. Het pakket bevredigt de basisbehoeften. Zonder deze handreiking is het leven van een aantal inwoners van Schoonhoven en omgeving nauwelijks menswaardig. Verschillende geloofsgemeenschappen supporten de voedselbank, met financiële middelen of met het inzamelen van producten die vervolgens uitgedeeld worden aan cliënten. Voor meer informatie: zie www.voedselbankijsselenlek.nl.

Inzamelingen
Vanaf oktober 2018 zamelt de diaconie maandelijks een product in voor de voedselbank.

• Zondag 7 oktober: limonadesiroop
  • Zondag 4 november: jam
  • Zondag 9 decemer: fruitconserven

Het product kan op deze zondagen voor/na de kerkdiensten ingeleverd worden ín de kerk. Ook als u geen lid bent van onze geloofsgemeenschap, bent u welkom om een product in te leveren. Tussen 09.30-10.00 en 11.30-11.45 of 18.00-18.30 en 20.00-20.15 kunt u het gebouw zo binnenlopen.

Dienstenrooster

Bekijk alle diensten